پسرم..عمرم..عشقم...تموم هستیم

برا پسر نازم مینویسم

پسرم..عمرم..عشقم...تموم هستیم

برا پسر نازم مینویسم

الهی....

الهی....

به خواب فرشته کوچک من آسایش!

به بیداریش عافیت!

به عشقش ثبات!

به مهرش تداوم!

وبه عمرش برکت جاودان عطا کن!

شکرانه اش با من..

پسر خوشکله مامان

پسر خوشکله مامان


اینگونه نگاه های معصومانه ات تکرار نخواهد شد

اینگونه زیبا خندیدنت تکرار نخواهد شد

اینگونه شیرین سخن گفتنت تکرار نخواهد شد

ترکیب واژه ها را بیاموز و با زبان کودکانه ات برایم جمله های شیرین بساز

فــردا ؛ تنها در قاب خاطراتمان خواهیم توانست این روزها را به تماشا بنشینیم

تمام لحظه ها دلتنگ توام ، حتی آنزمانی که در آغوشم می فشارمت

چرا که می دانم این روزها تکرار نخواهند شد

تولد باربد

سلام رایان مامان ..الان تو 1 سال و 1 ماه 9 روز داری و عمر منی...دیشب تولد پسرخالت


باربد بود و تو اینقد رقصیدی که همه کیف کردن ...مرسی مامانی واسه خاطر این همه شادی


که به زندگی ما دادی....دوستت دارم نفس مامان...عکساشو حتما میزارم

دردو دل مامانی

سلام عمر مامانی...تو الان 1 سالو یک ماه داری و من خیلی خوشحالم ....رایان مامان خیلی


شیطونی....هی باید همه جا دنبالت بیام تا خرابکاری نکنی بعضی وقتها که دیکه عصبانی میشم

و.......بالاخره باز از خدا ممنونم که تو شیرینی زندگی من شدی ....


                                  بانمک مامان یه دنیا دوستت دارم....